GreenCurry poker och världen


Styrka kommer innefrån

Posted in Övrigt av G på september 24, 2006

Det är sådana här dagar man kanske funderar på, om det här verkligen är något som jag inte ska ge mig in på? Hur kommer det sig att jag inte finner balansen? Är det för att jag hela natten igår, stannade upp för att titta på de lägenheter som fanns i Bangkok? Och är för trött för att egentligen spela?

Jag måste ta mig i kragen, nu. Innan det är försent. Rätta till mitt beslut. Fatta optimerade beslut, och vara 100 procent närvarande. Velande är för dem svaga. Jag måste forcera dem dåliga svackorna, det kommer tillbaka. Min bankroll har fått mycket stryk idag. Och med tanke på att jag inte fick maximerad dags nivå igår, så behöver jag inta ta dem här dagarna med maximerad minus nivåer. Usch och fy!

Ska in till city nu och ta mig en latte med vännerna, ska tagga mig på vägen dit och tillbaka. Fokusering är viktigt. Men också att släppa de dåliga agerande och försöka förnya ett starkare spel. Mycket fint väder för det i alla fall ute nu. Perfekt September dag alltså. Hoppas det håller i sig ett tag till.

Kommentera

