GreenCurry poker och världen


Tuff Tuff tåget går

Posted in Övrigt av G på september 26, 2006

Nu tuffar vi på i 120… eller ska vi säga 1180kr som blir dagens resultat. Bekvämt och stabilt måste jag säga. Två relativt korta sessions, men det är sånt man får ta 😉 

Kanske blir lite tråkigt att inte få spela så mycket. Men desto sugnare blir man när man spelar dagen efter. Och kanske, kanske blir det lite mer spel senare. Men jag får ta det med ro. Det går i alla fall enligt planerna och jag ska inte bli allt för girig. Man ska väll inte bryta en vinnande koncept eller? Ska se efter mitt spel, och se om jag kan förbättra något ytterligare. Jag har några intressanta tankar i huvudet som jag skulle vilja testa faktiskt. Hmm, hmm…

Indeed, så är det vacker väder ute. Solen skiner fåglarna kvittrar. Ska på Stand up comedy ikväll på mariatorget träffa en gammal kompis. http://tivoli.gastrogate.com/5/restaurang_detail/part/10/id/6622 

Får se om man kan få sig ett gott skratt J

Kommentera

