GreenCurry poker och världen


Snart Poker i Thailand?

Posted in Övrigt av G på september 28, 2006

Det skulle verkligen var trevligt att åka ner till Thailand och Bangkok snart igen och spela, nu när det rullar på bra i pokern. Det skulle ge dubbel effekt. Värme, bra mat, saker att göra dygnet runt. Poker är roligt, men det blir lite träligt när man har uppnått dagens resultat och måste sluta spela på grund av att man inte ska spela sämre eller förlora det mål man satt upp.

På en timme nu nådde jag två dags gräns resultat. Jag som hade tänkt spela hela dagen. Men nu kanske det inte blir av. För jag känner mig o fokuserad, för att jag är uppe och flyger bland vita fluffiga moln. Får helt enkelt lugna ner mig lite och se till att jag spelar på långsikt och jag måste ta åt mig för mitt duktiga spel, men att jag inte får bli övermodig. Bra jobbat Green, bra jobbat.

Postade iväg min Mikro ekonomi bok till en polaren i Visby. National ekonomi kurserna var bland de bästa och intressanta kurserna under mina läsår.Givetvis var de flesta kurserna jag läste intressanta. Men just national ekonomin gav den största Aha upplevelsen och gav bra logik och resonemang kring Sveriges ekonomi och utveckling samt världens. Grymt, grymt sa grisen.   

Bangkok Tuk Tuk vid MBK

Kommentera

