GreenCurry poker och världen


Jag tiltar (20061004)

Posted in Övrigt av G på oktober 4, 2006

Fruktansvärt ikväll. Jag har spelar under all kritik och jag kan inte för allt i världen förstå varför jag spelar som jag gör. Fruktansvärt och hemskt. Jag blir ju mörkrädd för mig själv. Jag inser mitt kassa spel men kan inte hantera mig själv och mina handlingar. Usch och fy!

Kvällen började med att jag går ner 1k, då jag spelar helt, helt dåligt. Jag hoppas på att floppa två par, eller träffa en mirakel flopp. Men istället sjunker stackarna på borden fortare än fort. Alltså. Det finns inga incitament än dumhet för att göra det jag gjorde ikväll. Och när jag väl får ordning på skeppet, så bombarderas jag av bad beats på bad beats. Så det finns ingen täckning för det heller. Aaarrgh.. Hade jag spelat bra hela kvällen hade inte det spelat något roll, men så blev det inte. Jag måste ju spela på topp hela tiden, annars så går det ju inte att hantera de dåliga perioderna. Måste utnyttja mitt spel till max. Varför kan inte mitt undermedvetna förstå det och hjälpa till lite. Jag är fan slö av mig.

Dags att sätta in lite tysk disciplin i min vardag. Tusan, tusan och åter tusan. Ska köra allt. Mat fem gånger om dagen, sova minst 8 timmar, träning, meditation, läsa pokerartiklar innan jag börjar, och sen ska jag sopa gatan med allt och alla. Kanske slänga in lite yoga övningar… Shit, vad jag är besviken på mig själv idag. Skäms!

Kommentera

