GreenCurry poker och världen


Intressant Fredag (20061006)

Posted in GreenCurry´s vardag,Pokerbloggar,Sverige av G på oktober 6, 2006

Jag gick och la mig 04.30 idag. Vakna upp 06.30 och satte igång och spela vid 7.30. Varför? Jag vet inte riktigt. Men det såg väldigt poker fiskigt ut. Trodde jag tills jag helt plötsligt var 800kr back.

Det var många par kort som blev set på flopp men rivrad och massakrerade på rivern. Men jag tog mitt ”shit together”, och körde på ett otroligt aggressivt men balanserat spel som jag själv inte sett maken till. Kanske var det extra bra spel när vissa kort gick in också. Så första session imorse gick jag plus. Och den andra session nu gick också bra. Duktigt spel av mig.

Så det var såklart en intressant start på fredag. Hade nyheterna på samtidigt som jag spelade, och lite roligt att kommentatorerna på tv4 skrattar åt Jyllands postens tippande att Carl Bildt skulle bli utrikesminister. Undrar om de satte i halsen sen när han blev det? Intressant det med. Ska försöka sova nu så får vi se om det blir utgång ikväll.

Kommentera

