GreenCurry poker och världen


Poker fel #1 (20061009)

Posted in GreenCurry´s vardag,Poker filosofi,Pokerbloggar av G på oktober 9, 2006

Nu har jag spelat utan att vara i toppform. Men jag var säker på att jag inte skulle förlora. Jag skulle köra som en sten som en robot. Men det funka tydligen  inte. Är man trött och inte i toppform, blir det som det här.

Jag skulle ha tagit en dag ledig. Tänkte göra det. Tänkte så att säga. Men som vanligt, 1000 tänkte är mindre än en handling. Funderade i och för sig mer på alla pengar jag förlorar när jag inte spelar. Men eftersom jag varit upptagen hela dagen, ville jag snabbt ta igen nu inatt. Icke sa Nicke. Jag får ta det här som ännu en dyr läxa.

Lång dag, seg avslutning på dagen. Men så kan det tydligen vara ibland. Jag kommer att få kämpa igen det imorgon. Hoppas jag drömmer inatt om pokern. Så jag kan komma på bra grejjer. Tror drömmar kan hjälpa en mycket. Eller?

Kommentera

