GreenCurry poker och världen


Greencurry tillbaka på jobbet (20061016)

Posted in GreenCurry´s vardag,Pokerbloggar,Sverige av G på oktober 16, 2006

Nu har det varit ett avbrott för pokern några dagar på grund av att jag jobbat på ett affärssystems mässa på onsdag och torsdagen. Plus att jag tog en semester i Katrineholm några dagar för att återhämta mig.

Så det har inte blivit så mycket spel alls de senaste dagarna, utan jag hoppade in på borden 2-3 gånger under helgen för att hålla poker kunskaperna varma och se till att resultaten inte stagnerade för mycket dessa dagar. Jag får se till att köra hårt denna vecka, och ta igen de förlorade timmarna.

Annars så har jag slagit nytt rekord på en bowling serie 160poäng varav 5 strikes i samma serie. Så Solo och Amir, ni kan ju börja träna, eller ta fram plånböckerna. För jag kommer få mycket glass nästa gång vi ses. Muahaha! Såg filmen ”Guardian” igår också. Bra film, med bra skådespelare och helt enkelt bra gjord. Ett måste i bio mörkret. Nu ska jag se till att arbeta lite. Chipp!

Kommentera

