GreenCurry poker och världen


Inflyttning i Farsta (20061017)

Posted in GreenCurry´s vardag,Pokerbloggar,Sverige av G på oktober 17, 2006

Var vaken 24 timmar igår/inatt. Efter Katrineholm, blev det till att fixa nycklar till den nya lägenheten jag kommer att flytta till och sen blev det naturligtvist lite poker och Playstation2 med Winning 11.

Har precis avslutat session #1. Gick bra och enkelt genomförd. Hände i princip ingenting på 2-3 timmar förrän jag prickade in en gutshot straight mot en annan stor kille som i och med min träffade gutshot med J fick ett set med J. Slutade med att vi höjde varandra tills jag kammade hem 2k potten. Kliniskt. Målet idag är ändå att ta igen lite från de jag inte spelat tidigare i helgen. Så jag fortsätter troligtvist senare om jag hinner.

Flyttar in i en lägenhet i Farsta idag, precis bredvid centrum. Ska bo där i alla fall till mitten av november alternativt slutet av månaden för att sedan åka till Thailand. Får se hur det blir med det.  Värmen lockar nu i det svenska vintermörkret. Lägenheten är inte i bästa skick. Men jag tror med lite lampor och möbler, så kommer det bli finemang. Det blir mycket enklare med trafik kommunikationerna än tidigare. Så det gynnar ju pokerspelandet, eftersom nu behöver jag inte lägga ner så mycket tid på att resa om jag varit i stan eller liknande. Kanske lite större lägenhet än vad jag själv behöver men det är funkis.  

Kommentera

