GreenCurry poker och världen


Stockholm är kallt (20061025)

Posted in Pokerbloggar,Sverige av G på oktober 25, 2006

Så for jag gick utanför dörrarna idag, så kände jag hur den bitande kylan bet tag i huden. Bara efter ett par steg började jag huttra med tänderna. Brrr. Kallt som attan, må jag säga. Men det är ju bara att bita ihop. Man är väll en viking.

Hemma hos solo igår och käkade lite kycklingvingar och pommes, bra mat på kvällen. Sen så körde vi en 500kr turnering som för min del gick åt skogen. Turneringar har aldrig varit min starka sida. Men någon gång ska det vända tycker jag. Men inte denna gång i alla fall. 500kr åt skogen. Har kört lite turneringar i veckan, kanske det som kostat lite och bidragit till mina förluster, 300kr turneringar och 100kr turneringar. För solo igår gick det väll ok, han kom på 15.e plats och fick 585kr. Så det var väll ok. Första pris var runt 20 0000kr. Det hade varit gött. 117 personer var med. Jag tror jag åkte på 68 plats eller nått. Solo är lite av en turneringsexpert så jag får väll inte vara allt för bitter att han kom på en bättre placering. Men totalt sätt så slutade jag på ett helt ok plus resultat igår kväll, trots 500kr turneringen.

Det är så kallt ute, att det verkligen är dags för att ta fram mössa, vantar och långkalsonger.. Mjääk.

Kommentera

