GreenCurry poker och världen


Klara, färdiga, grinda

Posted in GreenCurry´s vardag,Pokerbloggar,Sverige av G på oktober 30, 2006

Där gick starten, och resultaten lät inte vänta på sig. Riktiga bra start idag, måste jag säga. Lite trevande först, men jag höll en bra balans och med bra tempo. Kan jag behålla formen nu till varje session framöver, tittar vi på resultat på helt nya nivåer.

Såklart går det bra, när bad beatsen håller sig borta. Då måste det ju gå bra helt enkelt. Och det gjorde det som ”tur” var. Skönt måste jag säga. Nu hänger Amirs Big Mac o Co löst i luften. Det är gott om tid kvar på detta dygn och jag tror jag har energi nog att klara av ett par sessions till. Även om det är saker som måste fixas idag.

Nedan följer en länk från ett uppträdande med undertecknat, Amir och Solo. När vi som (professionella?) dansare, uppträder i Robyns musikvideo Electric från året 1999. Ser ni en kille som liknar mig i röd skjorta så är det jag. Här och var i videon dyker jag upp. Solo ikläds i grön tröja vit keps, honom ser man en, två gånger, och Amir. Ja, honom får man leta efter. Jag hittar honom inte. På frågan när det gäller huruvida snygghetsfaktorn spelar roll beroende på hur mycket man syns i videon låter jag vara osagt. J

Videon med Robyn, Greencurry, Amir och Solo. Klicka här!

Kommentera

