GreenCurry poker och världen


Fysik

Posted in GreenCurry´s vardag,Poker av G på december 15, 2006

När jag först kom till Thailand hade jag inte tränat på ett halvår. Jag hade till mestadels i min tid i Sverige suttit och förslappat mig med fast food och minimal rörlighet. Min vilopuls låg runt 80 slag i minuten, och jag hade svårt att sova antagligen på grund av oregelbundna sovtider och mattider.

Nu har drygt två veckor gått sen jag kom hit. Och jag har tränat regelbundet varje dag nere på gymmet. Jag har dock inte tränat så mycket kondition som jag skulle behöva. Ska lägga upp rutiner tror jag, så jag kan träna förmiddag löpning, eftermiddag gym och kanske på kvällen några rundor i en av de två stora poolerna. Men så seriöst blir det nog inte, hehe. Då orkar man nog inte med flera timmars poker spel.

Beach 2007 står för dörren i Sverige. I Thailand är det fortfarande Beach 2006 i full fart. Så träningen must go on. Min spelande kommer bli mer optimalt med god hälsa, som ger bättre fokusering och självförtroende. Bara att pumpa på. Pulsen ska ner i Gunde Svan nivå på cirka 37… Eller inte J

Kommentera

