GreenCurry poker och världen


Bita ihop

Posted in GreenCurry´s vardag av G på december 20, 2006

Shitto, torska precis på w11 i playstation. Asiens motsvarighet till pro evulotion 5. Fast 10x grymmare så klart. Uppdateringar kommer varje vecka nästan och spelkänslan är oslagbar.

Så nu måste jag bjuda B på lunch. Shitto, sista gången jag försöker mig på Newcastle…Eller? Ja, bara att bita ihop. Vädret är grejt här i Bangkok, och lagom svalt. Lite för mycket smog kanske, men man får bita ihop där med.

Snacka med Amino och Solo med skype imorse. Ena är i Usa och den andra i Sverige. Kosta typ 10kr för en timme eller nått. Jädra coolt att kunna prata med vänner runt hela världen för en lite summa även fast dem inte har datorer. Tack Skype liksom. Känner på mig att idag ska jag klonka in stora pengar. Lets be positive J

Kommentera

