GreenCurry poker och världen


Henke Larsson

Posted in Pokerbloggar av G på januari 9, 2007

I Thailand är fotboll stort. Speciellt Engelsk fotboll, och där Manchester United är ohotad favorit bland Thailändarna. Det är stort, det är super stort. Och nu har Henrik Larsson gått in och gjort mål för United. Fan va najs.

Trög start på månaden har gjort att jag inte gjort så bra resultat i pokern. Tror jag inte jag varit så hungrig efter gjort ett bra ifrån mig i December. Men nu så tror jag att jag börjar bli varm om fossingarna och börjar bli hungrig att nå nya mål och höjder.

Får göra en Henke och trycka dit ett bra resultat. Prestera om och om igen, och bara vara hungrig och prestera max varje gång. Jag blir nog aldrig proffs i fotboll, men jag kan fan bli duktigt proffs i poker J

Kommentera

