GreenCurry poker och världen


Träna hårt

Posted in GreenCurry´s vardag,Poker,Pokerbloggar av G på januari 9, 2007

Jag pumpar på med träningen som beräknat. Känner att jag gör hyfsat bra ifrån mig för att jag ska vara redo för Beach 2007. Om jag fixar badbyxor snart kanske jag kan ta min första dopp i en av poolerna snart.

Lite konstigt kan en del kanske tycka då man har två pooler i huset, och inte badat en enda gång ännu. Men jag har inte tagit mig tid att fixa badbyxor ännu. Så det har inte blivit så mycket simmande. Överskattat kanske? Eller är det så att jag blivit en badkruka?  Men faktum är att det här med att få ett bra par badbyxor är svårt. Man vill ju att dem ska sitta bra och se snygga ut. Så då drar man ut på det hela. Skulle vara bra för mig att bara fixa ett par, så man kan simma några längder.

Ska köra igång med dagens första poker session snart. Men först står gymmet och lite pingis på schemat. Behöver få upp pulsen lite så man är het för kvällens grind. Känner mig en aning trött, men jag hoppas på att piggna till snart. Så jag kan bli skoningslös på pokern J

Kommentera

