GreenCurry poker och världen


Nymåne

Posted in Övrigt av G på februari 2, 2007

Februari har startat lite annorlunda. Kanske är det nymånen som gör att saker och ting spårar ut lite. Saker som gör att man funderar på vad som händer, och vad som komma skall.

Idag åkte jag inne till MBK för att snabbt köpa ett par nya jeans, till att ha på mig i helgen om det skulle bli utgång. Det är så svårt att köpa byxor vart man än går. Så jag tänkte jag gör en hit n run, och går och köper första bästa. Hitta relativt snabbt två shyssta jeans som jag skulle få sy upp bena på innan jag kunde hämta ut dem. 30 minuter skulle det ta. Så jag ströva omkring lite och hitta två par sneakers som jag gillade och inhandlade. När 30 minuter hade gått gick jag tillbaka till affären. Döma av min förvåning när affären var stängd. Tydligen så hade affärer runt om i MBK fått stänga ner på grund av att det ryktades om att polisen skulle göra ett tillslag. Otur för mig, så jag får återkomma imorgon istället. Hoppas dem finns kvar, för jag har redan betalat L

Så ett par små olyckor (se inlägg Klumpigt) och detta nu i början av Februari, och det är bara den 2.a dagen i månaden. Mjäk. Som tur är så har första dagen på månaden för pokern gått bra. Och jag hoppar jag får en mycket bättre start än förra månaden då bad beatsen duggade tätt. Ska försöka tillbringa mer tid med jobbet, även om det vankas semester snart igen. Denna gång på Koh Samui.

3 svar to 'Nymåne'

Subscribe to comments with RSS eller TrackBack to 'Nymåne'.

  1. nina said,

    Vinn resa till Maldiverna!!
    Naturpost har en tävling där man kan vinna en underbar resa till Maldiverna!

    Klicka på länken: http://calsms.com/343/353/2503/6074558/6077757
    och gå med du också! Tävlingen är Gratis!!

    P.S. Skynda dig. Tävlingen pågår bara till den 22 februari 2007.

  2. nina said,

    hoppas du får tag i dina byxor imorrn.. inte så skoj om du redan betalt.. hmm du har verkligen inte haft tur denna månad än så länge.. hoppas du får en fin kväll.. *kramkalas*

  3. Greencurry said,

    Tack nina 🙂

    Man blir lite fundersam när sådana små saker ständigt händer..

    Ha en bra dag idag gumman.

    Kram!


Kommentera

