GreenCurry poker och världen


Koh Samui

Posted in GreenCurry´s vardag,Poker,Pokerbloggar av G på februari 3, 2007

Nu kära läsare drar GreenCurry med flyget på semester till Koh Samui i några dagar. En vän kommer ner till kvisten och mig så då vankas det semester på stranden med en kokosnöts drink i en hand och en badring i den andra.

Har spelat 7 dagar nu konsekvent bra poker. Men nu sprack det på den 8.e dagen, och när det spricker, så brister det rejält. Verkligen inte kul dagen innan man ska åka på semester. Väldigt irriterande då jag både spelade dåligt och torskade hårda potter med badbeats och annat skit inblandat. Blir så irriterad på mig själv. Tror jag åtminstone kunde ha minimerat förlusterna bättre om jag spelat mer optimalt idag. Men så blev tyvärr inte fallet. Och det blev mitt fall…

I alla fall. Hoppas ni får en bra ny vecka framöver kära läsare. Kommer in med en rapport i veckan, så håll utkik.

 

2 svar to 'Koh Samui'

Subscribe to comments with RSS eller TrackBack to 'Koh Samui'.

  1. nina said,

    guuud vilket lyx!! så avis på dej!! hur gick det med byxorna? Hoppas du får det bra, sola lite åt mig! puss å kram!

  2. Greencurry said,

    hej nina!

    Allt gick bra med byxorna. Helt klart nöjd med en av dem i alla fall 🙂

    Nu har jag inhandlat ett par badshorts från billabong grön vita, och en matchande keps, vit,guld och grön… Så nu e jag hel klar för beachen!

    Vamos ala playa!


Kommentera

