GreenCurry poker och världen


Iptv games

Posted in Sverige av G på februari 5, 2007

Gör ett litet test innan jag åker iväg till Koh Samui, och prövar hur högt upp jag kommer på Iptv games när folk söker på det i google. So it’s a little game with Iptv.

För att utföra det här testet så ska jag jämför mig med en testgrupp. I det här fallet med Accedo Broadband  som är ledande inom Iptv spel och tjänster. IPtv är framtidens tv, den kommer slå ut digital tv inom kort. Det finns sjukt bra möjligheter med IPtv.

Ren teknikmässigt finns det inga begränsningar. Dock måste teknik och affärsverksamheter gå hand i hand. Med Iptv så skulle tv-tablåer inte finnas, för då skulle man se på vilket tv-program när man själv väljer.

6 svar to 'Iptv games'

Subscribe to comments with RSS eller TrackBack to 'Iptv games'.

  1. FIlosofen said,

    Tjena. Såg att du kommenterade min blogg för några dagar sedan. Är det du som är heltok på pokerforum? För i så fall träffades vi i Koh Samui.

  2. Bettan said,

    Lars!
    Skriv roligare bloggar. Snälla. For me.

    Betty

  3. Greencury said,

    Tjena

    Filosofen: Nej, det ar inte jag som ar heltok pa pokerforum, det ar en annan kille i Bangkok har jag for mig.

    Bettan: Ska snart bli mer spannande och roligare bloggar. Promise 😀

  4. Bettan said,

    Bra!
    Just nu sitter jag och fryser tårna av mig i ett biljetttält i Åre som inte ens är i närheten av den thailändska värmen!

    Miss you!

    //Bettan

  5. Greencurry said,

    Btw. Har du fatt internet att funka?

  6. Bettan said,

    Halloj!

    Jajamensan! Det funkar men än lite långsamt men jag misstänker att det kan ha att göra med att jag är så långt från civilsationen och alla 3 master….

    Ha det så kul på Koh Samui!


Kommentera

