GreenCurry poker och världen


Henrik Larsson

Posted in GreenCurry´s vardag,Pokerbloggar av G på februari 20, 2007

Kvisten säger att ”Henrik Larsson är grå”. Han är besviken på att Larsson inte visar passion för spelet och går och vinner champions leauge guld med Manchester United. Kort sagt, jag med…

Henke säger att han bland annat gör det för Helsingborgs skull. Han kommer tillbaka lagom till säsongs premiären för Allsvenskan. Ja, det är väll stort av honom. Men finns det ingen annan lösning? Kan inte alla lagen i Allsvenskan ge Helsingborg 12 poängs försprång om dem låter Henke spela i United tills han vinner både Premier Leauge och Champions leauge guldet? Då skulle alla bli glada. I alla fall Lill kvisten och jag.

Seg dag idag på min lilla low stake grind, tänkte att jag skulle vara plus alla dagar man körde där. Bara man var envis och seg nog att köra ett par timmar. Men det har varit dålig utdelning på bra händer och lite för många badbeats för att jag ska sluta plus tydligen.

2 svar to 'Henrik Larsson'

Subscribe to comments with RSS eller TrackBack to 'Henrik Larsson'.

  1. Nille said,

    Även om Henke bara blir bättre och bättre tycker jag sämre och sämre om honom. Diva.

  2. Perra said,

    Hörru Nille ä du inte lite svensk nu…eller kanske för mycket Aik are..hehe..?

    Borde egentligen hata den där Larsson oxå efter vad han gjorde mot Arsenal i Champions league..men det är svårt efter vad han gjort för landslaget


Kommentera

