GreenCurry poker och världen


Semla

Posted in GreenCurry´s vardag,Poker,Pokerbloggar,Sverige av G på februari 20, 2007

Idag ska det ätas semlor. Otur för mig att jag dock befinner mig i Thailand och inga semlor finns närmsta hundra milen. Kanske dock hos svenska kyrkan på soi 33 några kilometer härifrån. Men jag har inte fått något meddelande från dem på mailen om några semlor.

Jag var sugen på våfflor imorse efter jag slutat min pokersession klockan sju på morgonen thailändsk tid. Då visste jag inte att det var fettisdagen och det skulle äta semlor. Jag tror det nog det var mina biologiska klockor som ringde och sa åt mig att jag skulle äta mig fet just idag. Konstigt att dem inte ringde och sa åt mig och fasta också tidigare i veckan. Det hade varit bra tror jag. 🙂

Idag har det mesta bestått i att sova, kolla lite film och träna. En ganska mycket rutin dag då jag nu sitter och spelar nu. Har gått ett par timmar utan att det har hänt något spännande på borden. Jag håller mig stark och känner mig utvilad för en lång session som det ser ut att krävas idag. Wish me luck. Over and out.

3 svar to 'Semla'

Subscribe to comments with RSS eller TrackBack to 'Semla'.

  1. nina said,

    nja det tror jag inte det blir så mkt av.. men färgen är så fin!! =) Hur mår du? När ska vi käka sushi 😉 hehe… ?

  2. nina said,

    jomen när kommer du hem då? april?

  3. Johanna said,

    låter gott med semlor. Idag har jag varit hemma hos min väninna katrine och hon åt 3st…själv är man inte så mycket för bakelser…


Kommentera

