GreenCurry poker och världen


Envis

Posted in GreenCurry´s vardag,Poker,Pokerbloggar av G på februari 21, 2007

Ordet ”Envis” tycker jag har en negativ laddning. Även om jag tycker det är felaktig. Envis är jädra bra har jag kommit underfund med. Stark, målinriktad och passionerad är några av orden som definierar envis just nu J

Igår lyckades jag skriva två bloggar om den negativa trenden som medförde mitt pokerspel under nattens grindande. Jag var fast besluten att köra stenhårt hela kvällen för att minimera förlusterna. Var minus i cirka 9 timmar i sträck innan jag vände till plus sista timmen med en helt ok dags resultat. Kändes riktigt skönt. Men mest stolt var jag över min envishet i spelet, även om jag inte körde helt optimalt. Men jag visste att jag skulle vända skutan någon gång.

Har redan avslutat min andra session. Ligger bra till just nu idag, och det ser ut att jag når en massage resultat. Det vill säga det resultatet som gör att jag kommer unna mig själv en fotmassage eller liknande imorgon. Har redan en innestående sen tidigare i veckan. Ett massage resultat är en dubbel dagsresultat. Go Go GreenCurry!

2 svar to 'Envis'

Subscribe to comments with RSS eller TrackBack to 'Envis'.

  1. nina said,

    hahahha, va rolig du är.. du går väl inte å köper den där bikinin före mig hoppas jag, du vet, jag vill ju vara den enda som har en sån *Asg* =) hehe..

    hur gick det med de där byxorna förresten? fick du tillbaka dem?

  2. Johanna said,

    Jag blir lite nyfiken på hur högt du spelar. Har ju hört mycket om poker på tv och liknade och då blir man lite nyfiken och undrar hur mycket du vinner per dag? Vi andra dödliga får ju gå till jobbet varje dag..lite små trist då en semester skulle sitta fint..


Kommentera

