GreenCurry poker och världen


Flera timmar

Posted in GreenCurry´s vardag,Poker,Pokerbloggar av G på februari 26, 2007

Nu har jag suttit flera timmar framför pokerborden och det känns så otroligt segt. Okej för ett plusresultat, men så många timmar där det händer ingenting är så seeeeeeeeeeeeeegt.. Sega gubbar på allt. Så känner jag nu.

Nu är vi inne på en ny vecka, och jag ska försöka att spela lika många timmar som idag. Det borde ge ett bra resultat i slutändan. Men jag hoppas att dagarna kommer se mycket bättre ut i framtiden. Det här var ju inte optimalt kändes det som. Hade samma resultat 8 timmar innan, kunde lika gärna ha slutat då. Men nej o nej…

Helgen var bra allt var bra. Party vid Thong Lor vid Esqudo. Det var ett nytt ställe jag inte varit på. Kul. Intressant ställe verkligen. Innan dess var det Bed Supper club. Också väldigt intressant ställe. Orkar inte berätta hela storyn, men kul var det. Just ja.. The tunnel och Black and white var jag också på. Ska jag säga att det också var intressant? För det var det J

Gäääääääääääääääääääääääääääsp.. Halvåtta på morgonen.. Over and out and goodnight!

 

3 svar to 'Flera timmar'

Subscribe to comments with RSS eller TrackBack to 'Flera timmar'.

  1. nina said,

    vill ha mera att läsa!!!! =)

  2. Bettan said,

    GC. Var. Är. Bilderna. ???.

    //Your B

  3. Greencurry said,

    Nu fick ni båda som ni ville 😛


Kommentera

