GreenCurry poker och världen


Ninja Mygg

Posted in GreenCurry´s vardag,Poker,Pokerbloggar av G på mars 2, 2007

Jag lovar, dem finns där ute. Osynliga, tysta, törstiga, omättliga, sluga och i flertal. Dessa mygg som tiltar mig i mitt pokerspel innan jag ens har påbörjat session.

Jag förstår inte vilken ondskefull makt som har skickat dessa stealth mygg som är näst intill osynliga ninja mygg som lever i skuggorna och hugger till när man minst anar det. Bara vetskapen att dem finns där under bordet som man sitter vid, gör att man blir paranoid. Och det är det sista man vill bli när man spelar poker. Sömnen blir dessutom lidande när man anar att två eller tre mygg ligger i lur beredda att som lejonen på savannen jaga den ont anande zebran som sover sin skönhetssömn.

Jag förstår heller inte hur dem kan flyga till 43.e våningen. Det måste vara som för oss människor att flyga till Mars. Näst intill omöjligt det vill säga. Men dem gör det. Och dem vet att det vankas lunch där. Ve och fasa för mig.

Imorgon bärs det av för att köpa en elektrisk tennisrack mot mygg. Då ska det bli tävling om vem som tar flest mygg. Då kommer den jagande bli jagad minsann.. Hehe, Ho Ho… MUAHAHAHAHAHAHAH! 

 

3 svar to 'Ninja Mygg'

Subscribe to comments with RSS eller TrackBack to 'Ninja Mygg'.

  1. nina said,

    hahah, så jäkla kul!!
    älskar å läsa det du skriver, detta va hysteriskt kul!!!
    ahhaha.aa..

  2. Greencurry said,

    Hehe, tack tack.

    Känns skönt att höra. Nu blir man mer motiverad att skriva 🙂

  3. Mariiiie said,

    Lage e som Lage e… =) Lika skönt knäpp som vanligt.. hehe… =)


Kommentera

