GreenCurry poker och världen


Myggen vs Pokerspelarna, the final showdown

Posted in GreenCurry´s vardag,Poker,Pokerbloggar av G på mars 7, 2007

Kära läsare, när jag skriver detta meddelande kan det var det sista. Om ni inte har hört från mig imorgon så betyder det att myggen har tagit över lägenhet och sugit ur all blod från mig eller jag har hoppat ut ur balkongen av ren galenskap.´

Igår tog jag minst 12 mygg sammanlagt, lilla kvisten lyckades ta 8 mygg. Men idag morse vakna jag upp, och såg till min fasa att badrummen var ockuperat av dem lömska myggen. Här och var i vardagsrummet flög det mygg och gjorde bärande av shorts omöjligt. Vi bär nu långbyxor och långärmat som skydd.

Ninja myggen är inte längre en gäng smygande mygg som attackerar i det mörka. Nu är dem en hel j-vla invasions armé vars enda syfte är att driva oss till vettet och äta upp oss. Spelar ingen roll hur många vi plockar. För varje mygga vi tar, så kommer fem till. I kid you not!

Nu har vi fixat mygg spray och elektrisk anti-mygg mojäng. I ett sista desperat försök ska vi försöka slå tillbaka mygg invasionen. Önska oss lycka till. Orkar inte mycket mer. 

                                                                                   The last of the Pokerplayers

5 svar to 'Myggen vs Pokerspelarna, the final showdown'

Subscribe to comments with RSS eller TrackBack to 'Myggen vs Pokerspelarna, the final showdown'.

  1. Mariiiie said,

    Hmm.. myggen kanske e som kackerlackorna… dödar du en kommer 15 på begravningen… nä.. eller som myror, dom bär iväg den döda till stacken och käkar upp denne… hehe… du e knas ju.. 😉 Härligt Lage.. kämpa på.. =)

  2. nina said,

    ja tänkte säga till dig att skaffa en sån där mojjäng som man har i vägguttaget *ler* Jag hoppas det funkar… Men bättre än 12 kan du väl döda *Asg* Kom igen nu.. hehe..

    Hoppas du inte blir uppäten i natt 😛
    kramkram!

  3. Johanna said,

    stackare…..säg till om du behöver hjälp så kommer jag ner från malmö..

  4. Nille said,

    Min gissning är att myggen trotts allt kommer från någonstans. Det kan vara konstiga ställen som avloppet (ställ något på) eller ventilationen i badrumet (låt den stå på).

    Jag förutsätter att ni stängt balkongdörren 🙂

    Skaffa ett elekriskt tennisracket och en dosa som Nina pratar om så skall ni nog få bukt med detta. Jag visste inte att myggen kunde flyga så högt faktiskt?

    Myggen skall veta vem som bestämmer!


  5. click here for greatest info on related website available


Kommentera

