GreenCurry poker och världen


YouTube nere i Thailand

Posted in GreenCurry´s vardag,Pokerbloggar av G på mars 9, 2007

Inga mer standup comedy i Thailand för mig på YouTube. Regeringen har tydligen stängt ner hela maskineriet för oss. Censuren blir mer påtaglig nu. Öppet samhälle dåra, Sverige är hur skönt som helst.

What to do? Jag vet inte. Mycket som går emot mig nu. Myggen är kvar. YouTube är nere och mitt konto har blivit länsad av kreditkortstjuvar… Inte mycket att hurra för just nu. Men det är väll nu som man ska take my shit together och vara stark som en tjur. Ingen fara på taket då kära läsare. Jag har fortfarande inga tankar på att hoppa ut genom från balkongen här på 43.e.

Får se till att hitta andra saker som gör mig glad om dagarna, och se till att få en ny plan mot myggen som aldrig vill försvinna. Och pengarna får jag förhoppningsvis tillbaka någon dag av min bank. Over and out from GreenCurry som befinner sig i en svacka…

5 svar to 'YouTube nere i Thailand'

Subscribe to comments with RSS eller TrackBack to 'YouTube nere i Thailand'.

  1. Lotta said,

    Men gud, fan vad drygt med kontot och pengarna! Hur sjutton gick det till? Läskigt sånt där, tur att du får tillbaks dina pengar iaf. Take care!

  2. nina said,

    Men stackare.. Tycker så synd om dig! tråkigt att höra, när hände det? Jag hoppas du får tillbaka pengarna snart så att du klarar dig..

    oh nu blinkar du på msn.. en nattmänniska, det är du.. =)

    stor stor kram!!

  3. Nille said,

    Jag har en utmaning till dig på min blogg. http://www.uddman.nu/blog/niclas/2007/03/jag-r-lite-udda-som-alla-andra.html

  4. Perra said,

    Gud va surt Curry…vet vem eller var så att säga problemet med länsningen uppstod..

    mygg inte heller kul..

    hoppas du kan lira in de där kulorna igen..

    Lyckönskningar från CNX

  5. nina said,

    hur har det gått? har du fått det nya kortet nu? vad har de sagt om pengarna? hoppas det löst sig.. kramkram!


Kommentera

