GreenCurry poker och världen


The Return of the GreenCurry

Posted in GreenCurry´s vardag,Pokerbloggar av G på april 1, 2007

Jag får be tusen gånger om ursäkt. Eller snarare får min uppkoppling göra det. För jag har inte kunnat komma i kontakt med wordpress bloggen på väldigt väldigt länge nu. Men nu verkar det funka. Ta i trä…

Har i alla fall lyckats blogga lite på riggat.se . Men det är ju inte så lätt att hitta dit om man inte vet att jag skriver där också ibland. Har nyligen blivit intervjuvad där också om hur det är att spela poker i Thailand. Ganska kul att bli intervjuad.

Nu ska jag i alla fall börja skriva lite oftare här igen, så ni kära läsare har någonting att läsa. Men vi börjar med det imorgon J 

Peace out så länge

Ett svar to 'The Return of the GreenCurry'

Subscribe to comments with RSS eller TrackBack to 'The Return of the GreenCurry'.

  1. Nina said,

    välkommen tillbaka *sakat dig* kram!


Kommentera

