GreenCurry poker och världen


April April din dumma sill (hmm fisk mmmmmh)

Posted in Pokerbloggar av G på april 2, 2007

April månad, och det är dags för nya tag. Mars månad slutar helt ok. Varken bu eller bä, och så att man klarar sig plus lite till. Jag hoppas på att öka mina intäkter i april i alla fall. Vi får se vad som händer i sillens månad.

Ska försöka på mig ett test i månaden och slå upp lite fler bord på olika klienter. Körde ett test på min laptop med 9 bord i några timmar. Gick ju som smör i solen. Nooot. Problemen var ju allt extra klickande för att komma fram till rätt bord. Så jag får nog skaffa en extra skärm helt enkelt. Skulle hursomhelst vara riktigt najs att öka intäkterna med mindre risk och på samma tid. Säg en 50 procents ökning o jag blir överlyrisk. Men enligt beräkningarna så ska det bli 100 procentig nästan, men det blir ju för mycket att hoppas på… Eller?

Yes. Indeed. Så det är bara att följa med i svängarna när det nya testet går igång. Men först måste jag fixa mig en bra extra skärm.

Hej så länge!

Kommentera

