GreenCurry poker och världen


7:e Maj 2007

Posted in GreenCurry´s vardag,Poker,Pokerbloggar,Sverige av G på maj 7, 2007

Måndag morgon och det regnar utanför. Lite kasst väder, men som tur är behöver jag inte befinna utomhus så mycket. Ska försöka komma igång med gymmet nu idag, komma tillbaka till träningsrutinerna jag hade i Thailand.

Ser fram emot turneringen på Svenska Spel nu på onsdag. Riggat.se Turneringen där man kommer få möta grindare som spelar allt från 50kr NL till 1kr NL, en riktigt klasskamp. Är det så att de högre upp är så mycket smartare? Vi får se, även nu om turneringar är rätt mycket tur. Men nu skulle stackarna vara rätt stora och nivåerna rätt långa… Blir mer tid att spela. Kommer nog bli den roligaste turneringen på länge, då det är folk man spelat mot rätt mycket på cashgamen eller läst om en hel del.. Blir nog ett jädra liv i chatten. Haha!

Min lägenhet ser ut som ett bombnedslag. Hur kommer det sig att man inte orkar packa upp grejjer från flyttlådorna? Jag orkar bara inte. Och mat kartonger och läskflaskor överallt. Var är min städerska som brukar komma på måndagar, onsdagar och fredagar? Kvack! Bifogar en bild från mitt sovrum jag hade i Thailand på 43.e våningen. Inte illa bäddad säng, tack vare lite hemhjälp. Och utsikten är inte så dålig den heller.

Mitt sovrum i Thailand

Kommentera

