GreenCurry poker och världen


Ära den som äras bör

Ikväll smäller det och gäller det. Jag ska gå igenom hela min arsenal av uppvärmningstekniker för att spela optimal poker. Har varit seg dem senaste dagarna och igår fick jag allt se mig besegrad av ett minusstreck i tabellen.

Det kommer att bli stretching, meditation, positiv visuell tänkande och mycket pasta före kvällen stora samman drabbning på Svenska Spel. För det slog mig att det positiva värdet kanske inte bli så bra på turneringar eftersom det kommer vara massa folk som faktiskt kan spela poker helt ok. I och för sig har jag väll aldrig haft en positivt väntat värde i någon annan turnering förut heller, hehe. Men denna gång är det stor prestige som gäller.

Att jag nu de senaste dagarna känt mig mossig är för att jag saknar lite riktning i var jag är på väg och hur jag vill ha det. Tidigare fanns det alltig något som pushade, men jag känner mig något disträ för tillfället. Jag behöver se över mina mål både i pokern och livet tror jag. I alla fall lägga upp någon slags schema. Jag blir nöjd for fort och när jag gör bra resultat då svackar energin. Jag borde antagligen sätta högre resultat mål och mer press på mig. Fy… Men just nu har jag ett mål. Att vinna riggat.se turneringen och sedan gotta mig i glory i all framtid… LOL.

Bild från min gamla balkong i Bangkok 

Bilden är tagen min gamla balkong i Bangkok

Ett svar to 'Ära den som äras bör'

Subscribe to comments with RSS eller TrackBack to 'Ära den som äras bör'.

  1. Sebastian said,

    Snygg sida! jag gillar verkligen denna webbplats och tänkte bara berätta att jag har skapat en egen sida, http://dinturnering.se, för att skapa turneringar. Det kostar inget och det finns ingen reklam!


Kommentera

