GreenCurry poker och världen


Hua Jai Chocolate

Posted in GreenCurry´s vardag,Poker,Pokerbloggar,Sverige av G på maj 26, 2007

Nu var det ju ett tag sen jag skrev. Men jag har haft andra tankar i huvudet än att uppdatera min blogg. Men nu är jag tillbaka och tillbaka är jag också i pokern förhoppningsvis med en bra och stabil formkurva uppåt.

En av orsakerna till min lilla frånvara torde vara den thailändska såpserien  Hua Jai Chocolate. Helt suverän rolig, känslig och dramatisk…. Jag är inte en sån som tittar på såpserier, har aldrig gjort och har inte riktigt förstått det innan. Tre kronor, Dallas, Melroce Place.. You name it. Det var inte mitt område. Men denna serie har fått mig hooked. Hur som helst så kan man se serien på nätet och då även med engelsk text, annars hade jag nog inte fattat så mycket. (http://www.dailymotion.com/wasabizan)… Jag antar att det är min saknad av Thailand som jag sitter och kollar på sånt här tjafs.. lol…

Pokern rullar på, de senaste dagarna har jag nått mina dags mål relativt snabbt. Men det är någon slags psykologisk spärr som förorsakar att jag inte kan nå högre än vad jag har satt upp som resultat gräns för dagen. Försöker jag så går jag bara ner i resultat för att kanske några timmar senare komma tillbaka till samma nivå. Eller så går jag upp, för att sedan sjunka som en sten innan jag haft vett nog att sluta.. Dags att bryta förbannelsen!

2 svar to 'Hua Jai Chocolate'

Subscribe to comments with RSS eller TrackBack to 'Hua Jai Chocolate'.

  1. Nina said,

    hejhej. hur är det med dig? länge sen ja hörde från dig..

  2. Greencurry said,

    Hej nina, det är är bra. Hur är det med dig? Jag e lite seg ibland, dagarna bara flyger iväg.. 🙂


Kommentera

