GreenCurry poker och världen


Jag har druckit för mycket kaffe

Posted in GreenCurry´s vardag,Pokerbloggar,Sverige av G på juli 2, 2007

Mitt i natten är det och jag har druckit tre muggar med varm kaffe och en kall cafe latte på kort tid. Pigg som en lärka men färdig spelad för idag, typisk också att jag inte har beställt kabel tv ännu utan bara har 1.an 2.an och 4.an. Tilt.

Så egentligen har jag bara fyran just nu eftersom dem är de enda som sänder något.. Advokaterna. Jag har inte följt serien något alls. Men ibland tittar man på det. Kan vara lite intressant, även om man inte följer serien. Men då blir det ju mest slö tittande. Kanske ska leta upp något på nätet istället. I dont know…

Värmer en pasta skinka och spenat från findus i micron. Undrar om jag har hittat något bra här. Tar 6-7 minuter att värma utan ansträngning och kostar under 20-lappen. Blir ju mer över till bankrullen då. Vägen till rikedom går genom att täppa till hålen i plånboken har jag hört många ggr. Så det är ju klonk på det… lol… Det här blir ju en riktig tiltblogg… Hög på kaffe o allt…

Jag var ute på landet idag, 1h norr om Stockholm för att titta ett landställe. Var där några timmar, men kände mig lite stressad i den miljön. Allt var så lugnt och fint och städat. Men jag ville ha lite stadsliv, lite Internet, lite folk.. Jag kan förstå om man stannar där ute ett tag att man kan finna lugn och ro. Men det tar ett tag att vänja sig om man kommer från mer befolkade områden. Fast…. Om man bara var där ute. Och inte hade något annat att göra en pokern, så kanske det skulle vara bra.. Skulle man kunna grinda 18 timmar om dygnet… lol.. inte illa. $$$$$

Aja. Tillslut vill jag gratta kusinen at7eleven på 20 års dagen. Grattis!

//GreenCurry

Kommentera

