GreenCurry poker och världen


Takfläkt

Posted in GreenCurry´s vardag,Pokerbloggar,Sverige av G på juli 4, 2007

Idag har jag satt upp en taklfäkt i lägenheten som ska ge mig ljus och svalkande vindar dem långa heta nätterna framför pokerborden. När tuffa beslut måste tas, måste man ju svalka ner då och då. Och då ska takfläkten hjälpa till med det J

Så lite mer ljus i lägenheten alltså, jag har lite svårigheter ibland att fokusera när det är alldeles mörkt. Man blir ju liksom trött. Beställde även kabeltv idag, men dem hade tekniska problem med att skicka signal till min tv. Tilt på det och jag får fortsätta se på 1an 2,an och 4an bara ett tag till. Har även städat upp lite i lägenheten, såg ut som ett bombnedslag innan.

Var och käkade en Svensk skaldjurssallad med Solo idag på kvällen. Precis innan sista session vid 21-tiden på kvällen, den där salladen måste ha innehållit något speciellt, för jag fick världens rush när jag kom hem… Igår tappade jag riktigt mycket pengar i mina ögon sett. Men kändes ändå inte som hela världen. Men tack vare lite flyt (och en viss skicklighet får jag väll säga), så plussade jag igen det jag tappa igår och en del till. Jippi!

Kommentera

