GreenCurry poker och världen


Planer på träning

Posted in GreenCurry´s vardag,Pokerbloggar,Sverige av G på augusti 5, 2007

Just nu i Augusti har det startat lite segt. Känner mig alltid lite kass i början av en månad, då det är nya resultat som ska göras och man börjar om från noll. Ibland kan det bli bra starter ibland inte. Tyvärr är det den sist nämnda.

Juli gick helt ok, förutom att jag än en gång skulle testa lite nya saker. Lärde mig dock några saker som jag kan ta med mig från den resultatlösa perioden om än lite minus till o med. Jag får helt enkelt hitta sätt att kompensera dem förlorade dagarna.

Sådan latmask jag är när det gäller träning, hela början av 2007 har jag varit duktig med träningen faktiskt. Men senaste månaden har det slagit slint i huvudet och träningen har uteblivit. När man har en del fritid över borde man ju kunna hitta på något konstruktivt, men så har det inte blivit. Tusan. Dessutom så la jag ner mina språkutvecklingsplaner också, snacka om dåligt. Jag som börja komma igång med spanskan. Men nej nej. Oh well. Får komma igång snart igen… Fjutta igång motivation och självförtroende. Då jädrar.

Ett svar to 'Planer på träning'

Subscribe to comments with RSS eller TrackBack to 'Planer på träning'.

  1. Nina said,

    men hurrö..
    jhur mår du då? va gör du? =)


Kommentera

