GreenCurry poker och världen


Blogg Leuge

Posted in Blogg av G på augusti 26, 2007

Nu ska jag förändra mina blogg stil lite. Det är dags att få igång bloggande på allvar igen. För att bevisa detta ska jag ta mig an att blogga varje dag från och med nu och hela september… Utan undantag!

Let the games begin! Det kommer var lite mindre text kanske. Ibland kanske jag får för mig att skriva om. Men det kommer handla om lite mer blandade saker än poker. Och kanske kommer jag skriva flera gånger på en dag… Man har ju tiden för sig liksom. Det är bara hänga på…

Så jag ska försöka lägga upp till mål med bloggandet i resultat också. Precis som man gör i pokern. Tack vare sidan http://directory.sootle.com/website-worth/ så kan man se vad ens sida är värd. Därför har jag nu lagt upp en ligatabell över bloggar som jag har samhörighet till och är någorlunda aktiva efter deras beräknade värde.

augusti 2007 

1. GuavaJuice: $5938 

2. Nina: $3977 

3. Lotta:$2355 

4. Nille :$ 2228 

5. Malee $1511

6. Per: $1035

7. Ferdi: $797 

8.´GreenCurry: $507 

9. Marie: $338 

10. Sildillen: $203 

11. Oscar: $132 

12. Amir $ 126

Av tabellen att läsa så kan vi se att GuavaJuice har en icke överraskande ledning då han är ledande bloggare i Sverige vad gäller svenskarnas favorit resemål Thailand. Det som kan tyckas överraskande är att Nille, Per och Malee kan se sig nedpetade av två tjejer som skriver om mode. Dessa två har inte bloggat lite länge, men mode är tydligen ett av de främsta ämnena man kan skriva om. Så respekt till tjejerna. Av pokerbloggarna leder Ferdi, sildillen har bytt adress nyligen, så jag antar att det är därför jag leder lite över honom. Ja, Marie, Amir och Oscar… ni får kämpa lite också. J

Mitt mål är vara uppe i $1000 innan September är slut.

5 svar to 'Blogg Leuge'

Subscribe to comments with RSS eller TrackBack to 'Blogg Leuge'.

  1. ferdiferd said,

    Detta såg jag inte förrän nu, skitcoolt ju… Men det är rejäl skillnad, min är värd 2500$ idag, jag fattar inte varför, men jag har provat flera gånger…


  2. […] PS. Här finns länken till GreenCurry, vars idé jag snodde… Hoppas jag är förlåten nu när jag länkar till honom och ger lite extra “swing” till hans inlägg Blogg Leuge « GreenCurry poker och världen .DS […]


  3. […] jag är förlåten nu när jag länkar till honom och ger lite extra “swing” till hans inlägg Blogg Leuge « GreenCurry poker och världen Vill du själv kolla värdering av andra sidor, är länken här […]


  4. […] jag är förlåten nu när jag länkar till honom och ger lite extra “swing” till hans inlägg Blogg Leuge « GreenCurry poker och världen Vill du själv kolla värdering av andra sidor, är länken här […]

  5. sunisa said,

    ahhh ja kämpa på, jag har ju $0 men jag är ju newbie blogger 🙂


Kommentera

