GreenCurry poker och världen


k1 fighting

Posted in GreenCurry´s vardag,Poker,Sverige av G på augusti 27, 2007

Idag, ska jag ta ledigt från pokern och spela lite k1 fighting med polarna. Jag ska ge dem en fet omgång med stryk. Eftersom jag har högsta betyg från Thammasat University i Muay thai, så borde ju det också ge utdelning i fightingsspelet. Hehe.

k1 fighting

Vill du veta mer om k1 fighting och  Muay thai:

http://www.swedishmuaythai.nu

http://www.k-1fightclub.com/

Ett svar to 'k1 fighting'

Subscribe to comments with RSS eller TrackBack to 'k1 fighting'.


  1. åhh.. tack.. jag vet.. underbara.. vet inte va jag skulle göra utan fotbollen i mitt liv.. underbara sport… nu när jag inte kan spela den längre så vill jag inte vara utan canal +
    Hur e leget annars då? =) Va händer? När e d fikatajm lixom?? =)


Kommentera

