GreenCurry poker och världen


Lampor och sallad

Posted in GreenCurry´s vardag av G på augusti 29, 2007

Idag har jag satt upp lite lampor i lägenheten efter cirka 3 månaders boende. Helt plötsligt blev allt så mycket ljusare. Härliga tider. Nu tror jag att jag ska gå och ta och köpa hem lite grönsaker och gör mig en sallad. En rejäl stor sallad som man kan ha idag och imorgon. Ska testa mig fram i salladsdjungeln, det ska ju vara nyttig och allt.

Ska se om jag orkar med lite pokerspelande senare ikväll, jag verkar ha problem med nätet ikväll igen. Väldigt oroande att nätet går ner lite i hastighet varje kväll vid peak hour. Verkligen inte optimalt. Men jag tror på det bästa och tror det enbart är tillfället.

Kommentera

