GreenCurry poker och världen


Sociala medier – lite tankar

Posted in Blogg,GreenCurry´s vardag,samhälle,Sociala Medier av G på december 13, 2009

Ännu en söndag och det är den 13.e december. Helgen har varit fartfylld med partaj och jobb. Nu sitter jag på kontoret och kollar igenom vad som har hänt under kvällen och försöker mig till att plottra ner lite ord till bloggen för att hålla uppe blogginläggen.

Har under året läst till mig en del om sociala medier och deras framfart i de vardagliga hemmen världen över. Försöker se fördelarna och hur man bäst kan använda sig av det. Har väll omedveten sysslat med det nu ett par år nu. Men hade nog det inte definierat och visste heller att man kunde ha det som yrke heller. Fast ser nu att det blir allt större och större. I alla fall så uppmärksammas det mer.

Ska försöka sätta upp länkar nu till lite intressanta bloggar.  Sen ska jag se om jag kan få fart på min engelska blogg också. Ett litet projekt för idag.

Kommentera

