GreenCurry poker och världen


Tillbaka till Sverige ett tag

Posted in Blogg,GreenCurry´s vardag,Poker,Sverige av G på december 18, 2009
Nu är jag tillbaka till Sverige över jul och nyår. Det känns skönt att vara tillbaka faktiskt. På något känns det tryggt att vara hemma igen. Inte lika mycket stress och man känner sig direkt som hemma. It´s all good. Kommer dock inte bli mycket vila då jag fortfarande kommer att fokusera mycket på jobbet. En hel del som behövs göras till årskiftet.

Schemat hemma är rätt mycket jobbrelaterat fortfarande då jag behöver få en del saker klara samtidig som jag har möten inplanerat. But it´s all good.

Ser ut som jag får skjuta fram pokerspelandet ett tag till. Kanske får in nån timme här eller där, men ingen riktigt grind. Men det är en hel del annat som jag skulle vilja se ta fart innan jag börjar grinda. Som den här bloggen vill jag få upp i rullejans. Sakta men säkert i alla fall, sakta men säkert. Kommer bli några turneringar här eller där.

Nu är det dags för lite kaffe.. Tjo!

Kommentera

