GreenCurry poker och världen


Bättre kommunikation med fler kanaler

Posted in Blogg,GreenCurry´s vardag,Sociala Medier,Teknik av G på december 19, 2009
Jag funderar till nästa år att integrera flera kanaler till bloggen och mitt sätt att kommunicera med andra pokerspelare och läsare. Bland annat med bilder och videofilmer. Något som gör det lättare att kommunicera med andra och för andra att dela med sig av andra. På det här sättet kan jag lättare nå ut till flera.

Utseendet på bloggen kommer att göras om och det kommer gå åt mer tid till att uppdatera de olika kanalerna. Nästan så jag funderar på om pokern återigen blir lidande. Men jag tror att om jag jobbar smart och använder min tid produktivt, så kommer jag även ha tid till det. Det är en kul tid man lever och en högst intressant en. Man får chans att påverka och göra något kreativt.

Så det blir till att spana in videokameror och digitalkameror.

Härliga tider!

Kommentera

