GreenCurry poker och världen


Ballbreaker Kungsholmen

Posted in GreenCurry´s vardag,Malta,Sverige av G på januari 9, 2010
Imorgon bär det av till Malta igen. Efter att ha spenderat tre veckor i kalla Stockholm, Sverige så är det dags att vända söder ut. Har varit en najs upplevelse att ha varit tillbaka. Hunnit med lite grejjer även om det mest har handlat om jobb.

Idag bär det av till Ballbreaker på Kungsholmen här i Stockholm. Blir lite bowling med folk från Cardlovers, så det blir najs. Ska plocka fram mina bowling skills och visa vad jag går för. Se om man kommer över 120 i alla fall ^^

Tror jag får börja packa väskorna nu, så jag vet att jag får med mig allt imorgon. Annars blir väll allt i sista minuten igen lol. Kommer gå från -20c till +20c typ. Härliga tider.

Wish me luck ikväll i bowling. GG!

Kommentera

