GreenCurry poker och världen


Vinter på Malta

Posted in GreenCurry´s vardag,Malta,Poker av G på januari 15, 2010

Kom precis tillbaka från lunchen på Avenyn. Fredag idag så vi har ingen husmor som lagar lunch åt oss idag. Så vi får helt enkelt pallra oss ut i vinter (höstrusket?) vädret här i St:Julians Malta och hitta något att äta.

Det är fredag och vanligtvist så brukar party stå ganska högt upp på schemat, men istället hade jag nog tänkt mig att göra lite poker grind i helgen. Lite för att bryta det numera lite destruktiva trenden. Måste ju sköta sig lite och visa prov på disciplin. Eller?

När jag var hemma i Sverige fick man en hel del perspektiv och det var intressant hur andra människor såg på saker och ting. Något som jag hoppas jag har lärt mig av och kommer ta med mig.

En kille som har disciplin är Nitram på Riggat med Nitram. Han har spelat i snitt 10K händer om dagen nu i Januari. Kanske inte så konstigt att han inte uppdaterat sin blogg på ett tag. Man kan läsa den här: http://nitram10.wordpress.com/

Kommentera

