GreenCurry poker och världen


Daybreakers

Posted in GreenCurry´s vardag,Poker av G på mars 2, 2010

Vi är inne på en ny månad och jag kan se tillbaka på januari och februari med ok resultat. Har blivit runt 40-50 timmar per månad och jag hoppas kunna nästan dubbla det nu i mars. Men med det krävs lite mer disciplin kring helgerna, hehe.

Efter en rätt händelserik helg, så var det skönt att igår på söndagen varva ner med lite poker, en promenad till Silema och sen bio. Blev Daybreakers. En vampyr som var lite blodig. Får väll en 2+ av 5. Inte riktigt vad jag hade tänkt mig efter att jag sett trailern.

Kom upp en fråga idag om man kan kombinera jobb med ett jobb. För mig så var det svårt i början lite.  Men när man väl kommer in i bra rutiner så tycker jag det är ett bra komplement med både poker och jobb. Viktigast faktorn är att man faktiskt tränar, äter och sover rätt. Då går det. Men då gäller det verkligen att kunna balansera det hela på ett bra sätt. Får återkomma med det här ämnet senare.

Kommentera

