GreenCurry poker och världen


Småkrasslig

Posted in GreenCurry´s vardag,Malta,Poker av G på mars 5, 2010

Helgen börjar närma sig och jag har i tid dragit på mig en mindre förkylning. Men jag tror jag föredrar att vara lite småkrasslig ledig än när man är det när man jobbar. Eller?

Känns som det har varit en stressig vecka med mycket och göra på jobbet. Detta med kombination att det gått so so på pokern gör ju att det inte kommer i kategorin bästa veckan ever. Men hur som helst man ska vara glad för det lilla och det känns som jag har lärt mig lite saker längs vägen som jag förhoppningsvis kan bära med sig. Utveckling eller avveckling som sagt.

Vädret har slagit om till det lite sämre. Det är inte lika mycket sol som det var förut, men det går fortfarande bra att ha en varmare tröja på sig. No worries. Frågan nu i helgen är om man ska ta en rush städning och tvättning också eller låta en housemade göra det nästa vecka. Konstigt att man kan stöka till det så fast man inte är hemma så mycket.  Vi får se.

Kommentera

