GreenCurry poker och världen


Det ger sig

Posted in GreenCurry´s vardag,Poker av G på mars 26, 2010
Jag har jobbat på bra nu med pokern detta år och det känns stabilt. Har tagit ännu ett steg i rätt riktning den här veckan och jag tycker det har funkat bra. Men det gäller att man finner stabiliteten.

Har gått från att spela 12st fullringbord till 6st shorthanded bord. Dom sessions jag har spelat har visat mer profit på shorthanded, men det får vi väll se senare hur variansen kommer se ut när man går in i en dålig svacka. Men det är skönt att man får lite luft under vingarna innan det börjar blåsa kuling.

Har varit småsjuk senaste 2 veckorna så träningen har blivit lidande. Har iofs kunnat ägnat mer tid åt pokern, men man kan inte vara hur frånvarande som helst. Vill se mig komma i form snart igen så jag förbättrar både knopp och kropp.

Kommentera

