GreenCurry poker och världen


Strömavbrottet

Posted in 50K händer,GreenCurry´s vardag,Malta,Poker av G på april 3, 2010
# Pokertips 2: Håll huvudet klart.

Ingen vidare start på det nya projektet som ska ta mig från 0-50,000 händer kära läsare. Igår när jag skulle börja spela så drabbades hela landet av strömavbrott. Sen var det inget mer att göra än ut att roa sig lite. Ett par ställen verkar vara vana och har el-generatorer. Förtänksamhet!

Fast det var ju inte det enda som var dåligt. För nu när jag startade min andra session för månaden så backar jag ytterligare 5 inköp. Inte optimalt spelat igen, men jag har även lite oflyt mitt i allt. Men det är sånt som händer, frågan är bara om jag kan komma tillbaka.

Men ska vila lite nu.

Försöka fräscha upp mig lite.
Har ni sett de videos som finns på TED?

Bra grejjer och lite aha upplevelser från några mycket intelligenta människor.

4 svar to 'Strömavbrottet'

Subscribe to comments with RSS eller TrackBack to 'Strömavbrottet'.

  1. Anders said,

    ”frågan är bara om jag kan komma tillbaka.”

    Är påven katolik m8 ?

    Som jag sagt till dig förut GC, sådana som du och jag är som ohyra/ogräs.
    Vi kommer alltid tillbaka, de tar aldrig död på oss…
    😉

    Så ta en paus på ett par dagar och glöm bort alla negativa tankar.

    /A.

  2. G said,

    Hehe, thanks m8 =)

    Neh, ingen paus här inte. Kommer köra på och jag lyckades vända trenden uppåt lite både igår och nu idag. Så det är bara att köra på. Kul att se att man hittar rum för förbättring hela tiden.


  3. […] Strömavbrottet […]


  4. […] Strömavbrottet […]


Kommentera

