GreenCurry poker och världen


Ogräs

Posted in 50K händer,GreenCurry´s vardag,Poker av G på april 4, 2010
#Pokertips 3: Ge inte upp

Fortsatte att spela igår och det blev uppemot 2000 händer.. Lyckades inte vända helt men det var inte rock bottom när jag avslutade sessionen. Har lyckats återhämta lite mer idag också. Tar en paus nu för reflektera lite över mina händer och vila huvudet lite. Som signaturen A skrev i kommentaren på senaste inlägget ”Strömavbrottet”, så är man som ogräs lite. Vägra ge sig, hehe.

Igår var det full ös igen. Hade tänkt stanna inne och grinda på men blev utgång då det skulle socializeras lite. Prövade på en ny klubb här nere på Malta som heter 121. Musiken var rätt najs och verkar vara rätt populärt. Blev en aning mycket dricka, men har lyckats få i mig både frukost och en promenad ute i solen nu på eftermiddagen.

Börjar känna igen en del spelare nu vi borden och när jag kollar statistiken ser jag ut och vara plus på de flesta av regulars som jag möter. Känns ju bra men finns nog rum för förbättring där. Lär kunna göra nått bra på de nu på de ca 46,000 händer nu som är kvar i April.
Kommentera

