GreenCurry poker och världen


Wooza

Posted in 50K händer,GreenCurry´s vardag,Poker av G på april 5, 2010
Pokertips #4 Var självkritisk
Okej, jag vet inte hur många gånger jag måste påminna mig själv att det inte går att kombinera optimalt spel med att man varit ute och röjt dagen innan. Om man har tur kan man ju träffa lite bra, men särskilt i shorthanded blir problemen så mycket större.

Man synar saker man inte ska syna man ställer och cont bettar när man inte ska osv. Saker som jag inte hade gjort om jag varit klar i huvudet blir svåra att undvika, särskilt vid längre sessioner om man ska spela cirka 2,000 händer online. Helt klar mer påtagligt.  Måste tänka mer på pokertips #2. Tappade 2 inköp i söndags.  Borde nog varit plus en del.

Har postat lite på Thailandsforum om poker och lite annat. Joina gärna för lite pokerdiskussioner och allmänt för Thailand. Blev medlem där vid uppstarten 2006. Tänkte att det var dags att bli lite mer aktiv.

Kommentera

