GreenCurry poker och världen


Isildur1 låten

Posted in 50K händer,GreenCurry´s vardag,Isildur1,Poker av G på april 6, 2010

Pokertips #5: Korta sessions kan också vara bra

Var på bio igår efter jobbet och såg på Solomon Kane. En action rulle lite lik Bewoulf genrén skulle man kunna säga. Filmen var helt ok. Ångrade dock att jag åt så mycket godis då jag fick svårt att sova under natten sen. Hehe.

Blev alltså med andra ord inte så mycket poker då det inte var många timmar kvar av kvällen innan man skulle gå och lägga sig, men jag hann med hela 94 händer och plussa lite mer än ett inköp innan jag bestämde mig för att avsluta för dagen. Så inte helt tokigt med tanke på de senaste dagarnas röda siffror.

Svenska Spelare med BankTheMan i spetsen har producerat fram en Isildur1 låt. Den kan ni lyssna på Svenska Spelare.

Ett svar to 'Isildur1 låten'

Subscribe to comments with RSS eller TrackBack to 'Isildur1 låten'.

  1. Anders said,

    Måste onekligen ge Banken en eloge för låten.
    Förbaskat roligt skriven.

    ”Brian Hastings…., I hate him so much… ”
    LOL


Kommentera

