GreenCurry poker och världen


En natts pokergrind

Posted in Poker,Rakeback av G på augusti 15, 2010

Så det blev en lång natts pokergrind efter att hoppat fram och tillbaka på plus minus resultat. Slutligen blev det 2,5 inköp upp men det var inte direkt raka vägen. Men sen när är poker en rak autobhan?

När jag påbörjade kvällen tredje session var jag 3 inköp upp. Så när jag avslutade den 6 timmar senare vid 4-tiden så hade jag knappt gjort några framsteg även fast jag vann några större potter. Blev utdragen ett x-antal gånger. Var under 3 inköp ner flera ggr, men lyckades återhämta mig varje gång. Känner att spelet funkar, men inte mycket man kan göra när utdragningarna kommer.Finns säkert luckor som jag inte ser där jag kan hitta mer profit, men jobbar på det indeed.  Tacka vet jag rakeback i alla fall =)

Kollar Dog Whisperer på tv. Riktigt skönt program. Hundpsykologi.. Killen vet hur man ska hantera problem hundar och fixa deras beteende.Det är aldrig hundarnas fel direkt. Utan det är ägarna som behöves utbildas hur dom ska hantera sin hund. Riktig ABC uppfostran. Lite som att se Supernanny, fast för hundar. Jag har alltid varit intresserad av psykologi och det är väll därför man gillar poker, då det är så mycket psykologi i det också. Kanske kan man snappa upp något till spelet, hehe.

Kommentera

