GreenCurry poker och världen


Karate Kid 2010

Posted in Film,Poker av G på augusti 17, 2010

Det som är bra med att ha lite duktiga vänner här och där som spelar poker är att man kan snappa upp lite gratis pokertips som man kan använda sig av i sitt spel. Jag misstänkte att jag hade en lucka som jag inte utnyttja riktigt när jag spelade shorthanded och jag tror att med det felet som jag hitta igår så kan jag nog ta mitt pokerspel upp en nivå till.

Pre-flopp stämde min statistik så jag var lite fundersam att jag inte gjorde bättre resultat än jag gjorde. Okej, jag gick ok pluss men det var nånting som fattades. Tydligen var jag inte tillräcklig jävligt på flopp och turn med check-raisandet och re-raisandet. Man måste vara lite mer hård liksom. Okej, kanske inte Isildur1 hård, men nånting åt det hållet. Sen gäller väll att hitta en bra balans där så man inte blir tagen som allt för aggressiv maniac… lr?

Såg nya Karate Kid filmen med Jackie Chan och Will Smith´s son, Jaden Smith. Den var rätt skön måste jag säga och jag kan rekommendera att man ser den. Jaden har sköna acting skills och Kung Fu skills, och gamla sköna Jackie Chan leverar som vanligt.

Jade Smith och Jackie Chan i Karate Kid 2010

Jade Smith och Jackie Chan i Karate Kid 2010

Kommentera

