GreenCurry poker och världen


Släpp då

Posted in GreenCurry´s vardag,Poker av G på augusti 26, 2010

Det vill inte släppa riktigt. Dom senaste tusen händerna har det bara svajjat fram och tillbaka i resultaten. Tacka vet jag rakeback. Men det ska inte behöva vara såhär. Var all-in ett antal gånger i coinflipp lägen, ni vet som JJ mot AK pre flopp eller jag med AK vs J,J pre… Och inte fick man vinna några sådana.

Jag skulle vilja se ett par dagars ordentligt uppsving innan man åker på en röd dag. Det skulle göra gott. Men tills dess gäller det såklart att grind it out. Har kollat ett par decuescracked videos och det har hjälp spelet ytterligare. Jag hitta ett antal dåliga luckor hos mig som jag nu försöker täppa till och förbättra.

Får be till pokergudarna att September går bra. Inte för att Augusti faktiskt varit så dåligt, men jag hade hoppats på det dubbla BB/100, i resultat om inte mer. Men som tur är utgår jag från antal händer och igår var jag väll över 62k händer, något efter i schemat men inte helt fy skam. Tror jag siktade på runt 80-90k händer. Känns lite ”out of reach” just nu i alla fall.

Kanske släpper det sista dagarna i Augusti?

3 svar to 'Släpp då'

Subscribe to comments with RSS eller TrackBack to 'Släpp då'.

  1. Nyfiken said,

    Vilka stakes lirar du när du kan få in så många händer på en månad?

  2. banken said,

    Shit 60k händer låter inte nyttigt indeed. Själv ska man vara glad om man orkar 5k händer per månad.. You go boy!!

  3. G said,

    Tjaba, tack för kommentarerna. Har spelat micro på NL10 upp till NL25 shorthanded när jag spelade alla händerna.


Kommentera

